onsdag 5 januari 2011

snel hest, gå på fest dricka lesk

konstnär: alice
spelade skånecupen igår, gick bra första matcherna sen mindre bra. inomhus fotboll är inte riktigt vår grej. men kul var det i alla fall. åkte hem och  var hemma några timmar sen kom alices mamma och hämta mig så åkte hon & jag till center syd fixa lite saker sen vidare till bjärred. jag och alice cyklade och hyrde film sen åt vi god mat medans vi kollade på hyrfilmerna.
vakna typ halv ett idag sen kom pappa och hämta mig vid två. åkte hem och hämta pontus och sen vidare till helsingborg. TRÄFFA ALEXANDER GERNDT + två andra av hif's a-lags spelare inne vid stadion när vi skulle vänta på att pontus skulle börja träna, snygg jävel det där asså. siiick.

imorgon ska jag möta upp alice i malmö sen får vi se vad som händer, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar