lördag 1 januari 2011

natten till idag






det togs ungefär 200 bilder med min kamera igår. men antar att ni inte vill se alla och jag hade inte orkat ladda upp alla ändå. men en del av bilderna finns på facebook. resten stannar i min data och i mitt minne. fy fan vilken kväll jag hade.
som sagt började vi hemma hos filippa vid fyra. åt god mat och hade det mysigt med töserna. jag och alice blev hämtade vid halv åtta sen hämtade vi upp tair & hampus och körde vidare ut till jesper där vi var i två minuter sen gav vi upp. åkte tillbaka till kågeröd och prata med elias om vi fick komma dit. det var inga problem och ja kan inte sluta säga hur jääävla roligt vi hade.
tack elias & alla som var där som gjorde mitt slut av 2010 och början på 2011 till det bästa.
hoppas ni hade lia trevligt som mig. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar