måndag 10 januari 2011

over the rainbow

Dag 1 - Om mig
anna malin lovisa wifvesson. jag föddes 1995 den 17 juli med kolsvart gigantiskt hår. (tro det eller ej) jag har redan sen jag var liten varit i behov av att styra och ställa, ibland för mycket kanske. jag har skyhöga mål och ger aldrig upp. har spelat fotboll sen jag var fyra år. har en vinnar skalle utan dess like & kan sura flera timmar när jag förlorat en match. har ganska stor prestations ångest då jag faktiskt kan börja gråta när jag varit dålig någon match.
tränar numera fem gånger i veckan plus styrka & lite fys på egen hand. spelar i malmö vilket jag gjort lite mer än ett år nu och kan inte vänta till flick-allsvenskan drar igång.
förövrigt lever jag mest på sommaren. älskar sommaren och allt som har med den att göra. (haha, köpte en halvfin tröja idag som jag ska bära flitigt i sommar. testade även massa sommarkläder här hemma när jag kom hem. det ska ju börjas i tid!) kan inte vänta till att få ligga på stranden hela dagarna. spela fotboll i varmt väder och åka på cuper med världens bästa lag.

hoppas ni är nöjda med detta. kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar