lördag 22 januari 2011

All the truth that I needed was right there in your smile

har fått lite klagomål om dålig uppdatering och det kan jag väl hålla med om.
veckan har i alla fall varit bra. färgade håret i måndags, blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.. nu är mitt hår mer eller mindre rött. kan lägga in bild någon dag. annars har jag tränat varje dag och igår efter träningen så gick jag och mötte upp några fina klasskamrater för att sen spela laserdome och lite annat kul där. vann över phille på sumobrottning, grymt eller? hehe. åkte till alice sen, vi kolla film och så sen gick vi och la oss vid två. idag har vi varit ute och cyklat en runda i bjärred och nu är jag hemma. har precis kollat handboll och nu ska jag ta med pappa på en runda till godisaffären. imorgon ska jag upp tidigt för att åka in till malmö för en träning. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar