söndag 16 januari 2011

love is all we need

Dag 2 - Min första kärlek
det finns miljontals olika förälskelser i världen. till någon eller till något. det var inte alls svårt att välja vad detta inlägget skulle handla om. och det kommer ju såklart handla om precis vad rubriken säger, min första kärlek. det som fick mig att känna mig hel för nog första gången. och ja, från den första gången jag rörde en fotboll har jag varit fast. visst jag har haft mina motgångar men inget i världen kan nog förklara känslan jag har när jag spelar fotboll. kanske låter löjligt men jag tror att bara dom som känner så som jag gör kan förstå. hur man kan koppla bort allt och bara göra det som får en att må som bäst. gränslöst, underbart. högst påtagliga minnen och känslor jag kommer få varje gång jag ser och upplever fotboll. varje gång ska jag minnas känslan efter att ha gjort en bra träning, vunnit en match, vunnit en cup och allt vad det innebär. en kärlek för livet

av alla viktiga saker i livet så är fotboll det viktigaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar