torsdag 27 januari 2011

att från samma säng, lyssna till samma regn

har varit en förbannat jobbig vecka i skolan, och veckorna fram till sportlovet kommer förmodligen bli ännu värre.. tog ut mina frustationer idag på idrotten när vi hade boxning. sjukt jobbigt men riktigt skönt.
gjorde planer med min fina E tidigare i veckan så efter skolan bar det av till landskrona, gick runder lite sen gick vi och åt på Rhodos, lite försprång på helgen behövdes verkligen.nu är  jag hemma har hunnit plugga lite och ska bara göra en liten mini musik läxa sen ska jag inte plugga mer. inte ikväll i alla fall. längtar till skolan är slut imorgon så jag kan få lite frihet! puss

mina inlägg är sjukt tråkiga när jag inte har några bilder så här får ni två. dubbel bra

                               emmely idaaaag
                       detta hitta jag på eriks hand, hmmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar