onsdag 1 december 2010

what you want has been here the hole time

aldrig fel att börja om? vet inte riktigt varför. men ja så kan det vara.
känns som att detta är mycket lättare än blogg.se så det passar mig perfekt!

bilder från idag
hampus & jag, ifall att liksom
 eriiiik
 erik & christoffer

från det ena till det andra, idag har jag knappt gjort något vettigt överhuvudtaget. varit på enoch thulin, bygg. mmmmhm. haft lucia träning och kollat film på engelskan och eftersom jag tränar så mycket som jag gör så slutar jag halv tre på onsdagar. vilket betyder att jag har tid till att plugga och så. men eftersom jag inte hade något att plugga på idag så följde jag med mina söta vänner till "det nya området" i torp för att se om det hade blivit is på sjön. och såklart hade det det. haha, litta roligt det där med is, och mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar