tisdag 14 december 2010

yes, i'm still here. but it has not been easy.

eftersom jag har varit hemma hela dagen idag pågrung av ont i halsen och hosta så har jag hunnit kolla igenom otroligt många bilder på datorn. massa fina minnen både detta året och några år tillbaka förutom det så har jag kollat ett x antal one tree hill avsnitt, säsong fem nu. underbart! & en varnig, börja inte med impossible test på iPhone eller liknande. sjukt beroende framkallande, och man blir så irriterad när man inte fattar vad man ska göra på någon uppgift. ni kommer fatta när ni spelar. men börja inte. så ni behöver inte fatta heller! heh
imorgon är det volleybollturnering i skolan, jag kommer alltid i dåliga lag till fotboll & -volleybollturneringarna och efter som jag inte har varit i skolan idag så har inte hunnit se lagen. men jag har inga höga förväntningar. men kul ska det bli.
måste åka till svalöv tidigare imorgon, ska möta uppe felix sen ska vi gå till idrottshallen. eftersom vi är så dutttttigga så har våra lärare bett oss att hjälpa till lite innan med att sätta upp nät, banor osv. vad gör man inte liksom? jaja för långt inlägg, men klaga inte.
c ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar