torsdag 30 december 2010

time to celebrate


imorgon är det sista dagen på 2010 och det skrämmer mig en hel del faktiskt. vet inte varför. men det har hänt så oerhört mycket saker detta året. bra saker som jag inte vill släppa taget av och mindre bra saker som ska bli så sköna att lämna bakom sig.
men något säger att 2011 kommer bli ett riktigt bra år, hoppas inte min magkänsla sviker mig bara. heh

& imorgon ska det såklart firas, det måste det liksom göras. även om man vill eller inte. men just nu är jag fruktansvärt sugen på att välkomna det nya året.
ska ha mysig middag med fina brudar först, sen vidare. kommer bli en bra kväll om allt blir som tänkt. bara min kväll blir hälften så bra som midsommar (bilderna över) så kommer den rocka. (vilket inte säger så lite om midsommar)
hoppas ni har haft ett bra år och hoppas 2011 blir ännu bättre. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar