söndag 26 december 2010

what if I told ya

facelook, skolavslutningen.



































blev en kväll med simon jesper hampus & qendrim i idrottshallen istället för att alice kom hit igår. spela fotboll sen bastu hemma hos hampus. stack hem vid två och somna då. upp tidigt imorse, alice & hennes mamma kom och hämta mig sen in till nova en sväng sen vidare till malmö för en fet brunch med två vänner till dom. kollade bio efter det. änglagård 3, faktiskt bra!
dom körde mig hem sen efter det så gick jag upp till idrottshallen igen och mötte upp hampus simon qendrim och även hampus arvidsson & elias jönsson från tågarp, sjukt länge sedan jag träffa dom så det var kul! christoffer erik fredrik simpa och sara kom också sen. en sjukt lyckad kväll med mycket fotboll!
nu ska jag bara ta de lugnt, upp tidigt och storma väla imorgon. liabra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar