tisdag 28 december 2010

It's a game and imma let you beat me

tycker det är lite jobbigt att se hur alice & joshua packar ner sina liv i flyttkartonger eftersom jag själv också ska göra det om bara någon månad. ska bli otroligt kul & spännande att flytta, men sammtidigt skrämmande & läskigt.

har varit hemma sen fem, har hunnit äta och biffat. har nästan spelat fotboll eller tränat hemma varje dag och ändå så är jag sjukt sugen på att åka in till malmö och träna. antar att jag har världens bästa lagkamrater. ingen träning för ens den tionde. vet inte vad jag ska ta mig åt. men iförsig så har vi cup den tredje. skånecupen, längtar lite smått även fast det är inomhus. och jag är inget big fan av inomhusfotboll. men det ska bli kul faktiskt.
ska åka in till malmö tidigt imorgon också för att kolla några vänner som spelar cup.

får se vad som händer ikväll, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar