fredag 31 december 2010

last time

sista dagen 2009






för ett år sen var jag nyss hemkommen från usa, jag var brun och fin. hade köpt en converse klänning som jag skulle ha på mig tillsammans med ett par gamla högklackade, halvfina skor.
joshua kom till mig runt fyra, eller ja till pontus men han avdunsta nästan i samma stund som joshua kom innanför dörren. så jag och joshe gjorde v oss hemma hos oss. fota lite feta spegelbilder sen gick vi hem till sara. mötte upp fina vänner. åt god mat och hade en sju i helvete bra kväll.
gick hem vid fyra sen låg jag och joshua och prata till halv sex på morgonen då vi somnade.


sista dagen 2010
detta året bytar jag ut joshua mot en annan opebiyi, min bästa vän. Alice Opebiyi.
hon kommer hit om snart och då ska vi tagga med partyy musik och göra oss snyggare än någonsin.
halv fyra redan ska vi ta oss till filippa och möta upp brudarna för en mysig nyårs middag.
på kvällen kommer vår sjuts och hämtar mig och alice och då ska vi ta oss vidare på fest. tror denna kvällen kan bli svårslagen. hoppas på det i alla fall.
kanske bjuder på snygga outfit och facelook bilder på mig och alicen innan vi sticker. annars får ni det imorgon eller någon annan dag. kameran kommer såklart göra mig sällskap dena fina kväll & natt.
seeeeee yaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar