onsdag 8 december 2010

I no longer cry for you

har inte gjort mycket att hänga i julgranen idag i skolan. syslöjd två timmar, spela mega jump på spanskan, mega jump & vikarie på tekniken. mega jump & vikarie på engelskan, sen lite lucia träning innan jag åkte hem. har tränat nu ikväll, nästan samma fysträning som i måndags. så jävla roligt!
har även hunnit vara uppe i idrottshallen och kollat pontus träning, kollat tre avsnitt one tree hill och pluggat lite spanska också. awesome hha?
jaja, i'm off to bed. c yaa

några soooeetaa bilder på mitt soooeeda lilla lag
innan finalen i DanaCup!

 eftervinsten i DanaCup! checka blondie aka Lovisa
 Cupsegrare i DanaCup & den bästa födelsedagen i mitt liv!
hahahaha jag & min fina, Nike Garpstål. Påväg hem från Dana

Cupsegrare Cup Denmark!
vilken underbar sommar jag och laget hade. bring me baaaaack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar