söndag 3 april 2011

This is the part that nobody mentions

Idag skulle jag egentligen tränat, men kände att det inte var så bra med tanke på mina överbelastade benhinnor. Istället tog jag mig några gator hemifrån till Filippa. Har varit där hela dagen och vi har kollat en himla massa one tree hill och ätit god grillad mat. Påväg hem ringde jag min bästa vän och vi prata om vad helgen bjudit oss på, kan berätta att hennes helg var fruktansvärt mycket mer händelserik än min. Minst sagt, haha!
För övrigt så sitter jag nu i soffan framför Taken som visas på tv. Hoppas ni haft en bra helg!
& Alice, utan du visste om det gjorde du mig näst intill helt övertygad om att jag vill bli blond igen till sommaren när du la in den övernblonda bilden på mig på din blogg. Nu vet jag att du blev glad. Puss på dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar