torsdag 7 april 2011

my heart, will you ask for it



bilder från spexfotot igår, ja jag var med ändå. lite improviserat så där på morgonkvisten.
igår var en rolig dag, finfoto och spexfoto i skolan, sen tog jag mig in till malmö. gick till sjukgymnasten och fick behandling för att sen spela match. prata med min tränare innan matchen och han sa att jag skulle spela till matchen var säkrad. det tog cirkus 20-25 minuter tills vi ledde med 4-0 och då fick jag inte spela mer.. tradigt men kanske bäst så. vann förresten matchen med 12-1. vi körde med 2 backar i slutet. hahah (y)
får inte träna nu, ska tillbaka till sjukgymnasten på måndag och få en behandling till sen får vi ta det där ifrån.
nationella i engelska imorgon, går säkert bra. får se vad som händer på kvällen. ha en bra helg om vi inte hörs! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar