tisdag 5 april 2011

I know there's good times beyond that pain

hej hej hallå. läget o sånt? ja det är bra själv? gött!
sitter hemma och gör mitt so arbete, går faktiskt rätt bra. skolfoto imorgon, "fin"foto & spexfoto. ser ut som att jag inte kommer att vara med på spex då jag verkligen inte har något att ha på mig. sjukt tråkig är jag. men jaja. får se om jag skrapar ihop  något. sjukt jobbigt att platta håret, sminka sig och sånt trams imorgon i skolan. meeeen vill ju inte se ut som ett spöke på fotot så vad gör man inte? haha
tränade inte igår, var hos sjukgymnasten istället. fick lite massage, skönt säger ni då. men nej. förbannat ont. får egentligen inte träna eller så men eftersom vi har en viktigt dm-match imorgon så ska jag spela ändå. men ska gå till sjukgymnasten innan och få behandling så jag kan stå mig under matchen. sen kommer jag att vara tvungen att avbelasta benhinnorna i förmodligen minst en vecka.. dör lite. men det måste ju bli bättre så.
hoppas ni får en bra vecka. puss

gud vad jag vill bli blond igen till sommaren. jovars jag stormtrivs i mitt mörka. men blont är ju sååå snyggt med en brunbrända ben armar och ja allt vad det innebär. tack o heeeeeeeeeeeeeej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar