lördag 23 april 2011

I know your fears and you know mine

Har varit en lagom händelserik vecka. Tränade massa i tisdags sen i onsdags skulle jag också tränat men blev inte då pga mina benhinnor. Kom i alla fall iväg till Nova med pappa och Pontus för att köpa nya fotbollsskor. Träffade Filippa på kvällen, sov där. I torsdags solade jag ännu mer tills jag och pappa åkte och kolla teckomatorps alag. Efter det tog jag mig hem till sara, kollade film och pratade. Mysigt. I fredags forsatte jag att jobba på brännan innan jag mötte upp några vänner för att åka till Veberöd för att grilla och festa till! fruktansvärt rolig kväll/natt och långfredagen var väldigt lång då vi somna runt fyra halv fem. Upp åtta för att åka till Båstad med min fina! Underbart här, nu ska vi grilla. Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar