onsdag 2 februari 2011

I was made to taste your kiss

finns inga ord för hur mycker jag saknar sommar, kan det inte bli sommar nu så jag kan börja leva?

dog lite på träningen innan ikväll. inga bollar, bara löp. sånt man älskar, visst?
på lördag ska vi i alla fall spela cup i veberöd. ska bli awesome, kom tvåa den cupen förra året så detta året hoppas vi ju på vinnst. men får se hur det går, man ska inte hoppas på för mycket.

dessvärre börjar inte flick-allsvenskan för ens första maj om jag inte har helt fel för mig. såååå länge dit :(
fast har ju träningsmatcher och DM emellan. sen ska vi möta IK Wormo i en tränings match på sportlovet. i landskrona, och det ska bli riktigt kul eftersom jag har gamla lagkamrater där!
nu börjar det bli för långt, hörees. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar