söndag 27 februari 2011

endless love


  när vi "städa" torp i 2an kom tidningen, kolla vem som fastna på första sidan.

  detta skrev Ida till mig en gång i tiden. haha aw, gulle

små söta oskylldiga barn på dagis, klart inte riktigt så längre

nu undrar ni varför jag lägger upp dessa bilder nu men det är såhär att jag började packa ner på mitt rum eftersom vi flyttar om sex veckor. & jag hitta så himla mycket roliga saker. bilder, brev, lappar som jag och pontus skrivit till varandra. fak jo skrev pontus till mig en gång för att jag vann över honom på bowling. hahah. mycket skratt idag alltså. även tårar. men det får man väl räkna med när man ska packa ner sitt liv och även slänga saker som man haft otroligt länge..
nä nu ska jag snart ut till farmor & farfar och äta middag. mysigt
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar