lördag 26 februari 2011

and you can tell everyone, that this is your song

kan inte få nog av dessa sommar bilder, förlåt om jag är jobbig!
denna bilden är från spaninen, malaga. vi bodde i ett gigantiskt hus, det var helt underbart. hade kunnat göra mycket för att åka dit igen.
precis innan denna bilden togs så hade vi varit på tjurfäcktning & jag kan säga att det var första och sista gången jag gjorde det. mina kusiner gick ut därifrån efter två minuter och jag satt och grät. det var så hemskt. fattar inte hur människor kan tycka det är kul att gå och kolla på sånt.. usch

i alla fall, gick upp tidigt imorse. samlades nio i landskrona för en match mot wormos damlag. matchen slutade 2-2 och det var helt underbart att vara ute på planen igen!
nu har jag har precis ätit en god middag med familjen och nu ska vi kolla melodifestivalen. får se hur det blir med det där. inget big fan av det. men jaja. hoppas ni haft en bra lördag. det har jag haft!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar