måndag 14 februari 2011

I guess

Hej på er, det var ett tag sen men har haft fullt upp. Hade en otroligt mysig och rolig kväll med Alice Danijela & emelie i fredags! På lördagen åkte jag och Alice till kågeröd och kolla fotboll, va hemma redan åtta. Igår spelade vi slutspel i romelecupen, vann semifinalen med 2-0! Sen vann vi även finalen!!! Med hela 5-1! underbart, fira sen hela laget på McDonalds!
Idag har jag varit i skolan, det var "kul". Mötte Didrik på stationen sen, han hoppa av i hjärup och jag åkte vidare till Malmö för att träna. Fyyyy vad kallt det var, sinnes! Jag Nike & Nathalie bestämde då oss för att duscha lääääänge, tina upp igen liksom. Nu sitter jag på tåget, när jag kommer hem väntar min vän teknikboken på mig, snällt!
Men vi hörs sen med bilder och annat! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar