söndag 11 mars 2012

PROUD TO BE A GUNNER

vilken vecka jag haft. trotts tråkigheterna med foten så är jag förbaskat glad. englands resan var otrolig. matchen var så sjukt jävla bra. rös på hela kroppen när arsenal gjorde första och andra målet. kunde knappt kolla på straffen och när den gick i mål börja jag nästan gråta. arsenal var riktigt bra, så nära. proud to be a gunner!!
i fredags träffade jag en saknad alice, myste, kolla bb & åt grönsaker, chips och dippa. igår kollade jag pontus match mot mff sen åkte jag direkt hem till fina ida med michaela, lina, amelia och ida. åt (as god) mat, kollade melodifestivalen och en annan film som gick på tv. två trevliga killar kom också och hälsa på oss. somnade gott brevid michaela runt tre redan. nu är jag hemma och gör ingenting och det tänkte jag fortsätta med. pusssss












bilder från senaste veckan. varsågoda, hehe

1 kommentar:

  1. Ingrid Wifvesson11 mars 2012 kl. 16:41

    Så fina bilder. skönt att du är bättre i foten.
    Tror du att du kan börja träna i denna veckan eller behöver du vila längre? Hur Gick det i matchen för Pontus? Du kan väl skriva och berätta. Farmor

    SvaraRadera