söndag 4 mars 2012

moget

var med filippa igår på dagen, träffade erik ett tag och tog det lugnt. lokalfest i svalöv igårkväll, skulle egentligen inte dit men stack dit en lite stund. gick upp åtta imorse för att åka till kristianstad och match. matchen gick bra och vi vann med 3-0. men inte lika bra för min del, spelmesigt gick det riktigt bra men efter trettio minuter så kommer jag in i en närkamp och precis när jag ska ta bollen så skjuter hon och hela min fot fuckade upp sig, tror faktiskt aldrig jag haft så ont innan. gör fortfarande riktigt ont.. foten min är blå och svullen och troligen har jag sträckt ut ledbanden på utsidan av foten. kan inte gå. kan inte ens stödja lite på foten. har gråtit hela dagen. inte bara för att det gör ont men för att detta händer just nu. hoppas inte det är något allvarligt i alla fall. men det tror jag inte... hoppas ni haft en bättre söndag än jag.
såhär ledsen är jag just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar