måndag 5 mars 2012

lugnet efter stormen

idag när jag vaknade så gjorde jag ett tappert försök att ta några små lätta steg. det gick inte. så det blev akuten för att kolla upp skiten. efter en undersökning och röntgen så var de som vi trodde, inget allvarligt utan bara skador på några ledbad och legament(?) vette fan vad det heter. har i alla fall fått lite övningar som ska hjälpa så att svullnaden lägger sig snabbare och jag har dessutom fått en stöd strumpa som jag ska ha på dagen som faktiskt gör att jag kan gå lite på foten, men ont gör det fortfarande. har just nu kryckor till min hjälp. jag hatar kryckor. i alla fall, hoppas det blir bättre till imorgon då vi ska till london. annars får jag ligga på hotellrummet hela dagen tills vi ska kolla matchen. och det är jag inte så pepp på. men det ska vilket fall som helst bli otroligt roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar