torsdag 17 november 2011

work it harder make it better, do it faster makes us stronger

träningen idag var döööödlig. skojar inte, denna veckan kan vara den jobbigaste någonsin, vi alla låg ner på marken helt utslagna när vi va klara. så sa min tränare: nästa gång vi kör detta så ökar vi med en tredje del av det ni gjorde idag. jag skulle då vara lite rolig och sa: är det imorgon då eller?? alla börjar då skratta tills min tränare svarar: ja just precis, imorgon. och då blev det tyst. haha, jaja. bara och ladda upp. har styrke träning imorgon klockan åtta på morgonen sen har jag inge lektioner på hela dagen. så underbart. hem och sova och äta för att sen köra ett fys pass på kvällen. sen svalöcupen. fin fredag ändå. träningsledig hela helgen men kommer väl ändå inte kunna röra mig... haha ha en fin helg! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar