måndag 14 november 2011

wondering why we bother with love, if it never lasts.

ibland så önskar jag att jag kunde gömma mig. typ springa runt med den masken som jag så mer än gärna hade på mig i lördags. försvinna lite, vara osynlig. men samtidigt se allt som händer trotts att ingen vet. låta förnuftet leka katt och hund med förståndet, lite så. lekfullt. oseriöst. enkelt. lagom, åtminstone för nu. 

för exakt ett år sen (på min gamla blogg) så beskrev jag min kärlek till eminem. lite lustigt då jag idag på bussen satt och lyssna igenom alla fina låtar och insåg att jag sakna honom. hur han satte ord på mitt liv. vilket han fortfarande gör. äkta.


'cause you just did the impossible, gained my trust. don't play games it'll be dangerous if you fuck me over. cause if I get burnt imma show you what it's like to hurt, cause I been treated like dirt before ya.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar