torsdag 3 november 2011

när jag ser dig

fint med lov kan jag lov(a) er. hahah så rolig jag var där! har spenderat massa fin tid med alleballe och igår så spelade dessutom jag och mina fina vänner nike, nathalie, michaela, amelia, lina, ida & mimmi night cup i landskrona. vann alla matcher i gruppen sen i semifinalen mötte vi ett damp lag. blev bråk och sånt, lite pinsamt faktiskt. fast lite kul. dessvärre så gjorde dom mål när det var 33 sekunder var och i förlora då den matchen med 1-0 så störigt med så kan det gå. vi överlever. efter cupen så begav vi oss alla hem till mimmi åt gott och umgicks sen hela kvällen, var bl.a. och kolla när killarna spelade night cup också. senare kollade vi film, åt godis, prata, skratta och njöt i varandras sällskap. blev en sen natt men vad gör det? en grym onsdag helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar