onsdag 26 oktober 2011

i brist på annat :)

Nio saker jag gör varje dag.
1. vaknar
2. äter
3. pratar i telefon

4. smsar
5. skrattar
6. pratar
7. läser bloggar
8. lyssnar på musik
9. går på toaletten


Åtta saker som irriterar mig.
1. när man skriver något långt och allt raderas
2. personer som använder leggins som byxor

3. när mobilen dör när man är mitt uppe i ett sms eller samtal
4. försenade tåg
5. folk som bryr sig mer om andras liv än sitt eget

6. människor som säger att messi är dålig
7. folk som säger att fotboll och damfotboll inte är samma sport
8. när snygga människor vet att dom är snygga


Sju rädslor.
1. bränder
2. fåglar
3. hissar
4. skräckfilmer
5. kärlek
6. att tappa min iPhone
7. gå själv när det är mörkt ute


Sex vänner jag tycker om extra mycket.
Alice, Nike, Sara.V, Sara.P, Filippa, Emmely & Madeleine. blev sju. palla bry. liksom.

Fem saker jag inte kan leva utan.
1. fotboll
2. familj
3. mobil

4. pengar
5. internet



Fyra minnen jag aldrig glömmer. 
football festival med TSK - 09, dana cup med LdB - 10, DM-finalen med LdB - 11 & såklart sm-guldet med mitt fina Ldb - 11!!! alla fotboll, fint. 

Tre ord jag inte kan gå en dag utan att säga.
1. king
2. nej

3. ja

Två saker jag önskar att jag kunde göra.
1. flyga
2. teleportera mig


En person jag litar på mest.
mig själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar