söndag 16 oktober 2011

and so it goes

har varit en fin helg. slutade skolan direkt efter morgonträningen i fredags, tog med mig nike hem. åt & kollade på tv, sen in till stan igen för en träning. senare åkte jag landskrona och alice. vi hade ju en del att prata om då vi faktiskt inte umgåtts på över en månad.. var ute i landskrona på kulturnatten, ja fråga mig inte varför haha. julia kom senare på kvällen, sen runt tre somnade vi sött. var hemma vid tolv igår, var då tvungen att bestämma mig om jag ville följa med och kolla teckomatorps kvalmatch eller kolla mitt alags avgörande match om sm-guldet. jag valde teckomatorps match och jag valde fel. så jävla fel. torp förlora och ldb vann med 6-0 och sm-guldet var ett faktum. när jag såg på telefonen att frida nordin gjort mål i första minuten så vill jag bara vara på malmö ip. helvete asså. jaja...... var i alla fall bara hemma igår kväll, somnade runt tio redan och sov till elva idag. så himla skönt. har pluggat italienska och gjort en (övergod) fruktsallad. har dessutom ätit pizza. nu: starkeman på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar