söndag 4 december 2011

I’ve loved and I’ve lost

1. Fotboll är det som gör mig lyckligast
2. Jag älskar iskall mjölk, när som
3. Min bror är den enda som jag skulle kunna dö för
4. Shopping i USA är AMAZING
5. Jag har fler killkompisar än tjejkompisar
6. Den dagen jag fyllde femton, är den bästa dagen i mitt liv än så länge
7. Längtar till thailand, mycket
8. Jag har två klara tatueringar i mitt huvud. Hoppas snart jag får förverkliga minst en av dom.
9. Jag lyssnar alltid på secondhand serenade när jag är deppig
10. Jag gråter aldrig inför folk
11. Att flytta till lomma blev min räddning
12. Alice är min bästa vän
13. Jag vill ha tre barn när jag blir stor, 2 pojkar och 1 flicka
14. Jag vill flytta utomlands
15. Älskar glass
16. Jag föddes med 11 fingrar
17. Filippa är den personen som jag känt längst
18. Jag tycker jag är cool som inte dricker alkohol (även fast folk säger att jag är ASTRÅKIG)
19. Jag tränar minst sju pass i veckan
20. Jag har 14 lektioner i veckan, chill
21. Morten är en av de bästa vännerna jag någonsin haft
22. Älskar att ligga på mitt rum i flera timmar och inte göra någonting alls
23. Jag har svårt att släppa in folk i mitt liv
24. Ännu svårare att släppa ut folk
25. Jag gillar att vara ensam
26. Ligga hemma med tända ljus en fredag kväll slår allt (nästan)
27. Jag hade inte klagat med sommar året om
28. Jag hatar snö och kyla
29. Saknar tiden då jag och felix pratade om allt och inget, alla minuter på dygnet
30. Jag har varit kär 3 gånger
31. Lyckan var fullständig när jag fick reda på att mcdonalds byggs i lomma
32. Eminem kan sätta ord på saker på ett sätt som jag aldrig trodde var möjligt
33. Älskar att jag älskar messi, eftersom alla andra hatar honom
34. Jag är livrädd för bränder
35. Josefin har varit som en storasyster för mig så länge jag kan minnas
36. Jag kan vara mig själv till fyllo med min pågar, hampus, simon, jesper, marcus & qendrim!
37. Även om jag och sara inte umgås så mycket längre så vet jag att jag kan prata med henne om allt!
38. Nike, Michaela & jag kan säga dom mest sjuka sakerna till varandra utan att skämmas om det. tror inte jag kan prata med någon annan på det sättet som jag pratar med er!
39. Jag är så glad att jag funnit min fina vän sara vähäsarja!!!!!
40. Jag vill bada med delfiner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar