fredag 23 december 2011

crazy beautiful life


första bilden är sen igår då jag och hela släkten wifvesson var och åt på restaurang. träffade mina kusiner från helsingborg och från frankrike som jag inte träffat på hur länge om helst. trevligt! på dagen igår var jag och mamma i malmö, handlade lite inför resan. idag har det hänt en hel del, igår kväll IGÅR kväll insåg min (smarta) mamma att mitt och pontus pass inte var giltigt eftersom passen måste vara giltiga sex månader efter man kommit hem. vi saknade en vecka. så störigt. så det blev rätt mycket panik igårkväll. imorse åkte då jag och mamma in till polisen i malmö redan halv nio för vi trodde där skulle vara jätte mycket folk, men där var inte en kotte. så nu har vi fixat provisoriska pass. en stor sten har släppt från mitt hjärta. haha.
sen idag så har jag och pontus ätit med pappa och fikat hos farmor och farfar. fick även min julklapp av pappa. WEHOOOO!!!! ni ser den på den andra bilden. så himla lycklig tjej jag är ikväll!!
imorgon bär det av till THAILAND! ha en riktigt god jul & gott nytt år! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar