tisdag 20 september 2011

väntan på idoooool

Vem:
Saknar du: alfred
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: mamma
Vill du slå: ingen just nu
Kysste dig sist: Marcus
Kramade du sist: sara vähäsarja
Vill du prata med: pratar med flamur nu och det räcker
Skrek du på sist: min tränare, asså inte dåligt skrik. bra skrik.
Vill du vara som: moi
Sårade dig sist: ...
Vill du bli galet full med: dricker inteee
Gjorde dig riktigt glad senast: nike & sara
Fick du sms från senast: nike
Ringde du senast: pappa
Ringde dig senast: mamma

Har du:
För många vänner: så det räcker
Förföljelsemani: ibland
Tvångstankar: ja
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Någon fysisk sjukdom: lite förkyld och så nu
Någon skada: inflamation i benhinnorna som spökar lite då och då
Färgat håret: sii
Brutit några ben: faktiskt inte
Några piercings: ja
Egen dator: tre stycken, haha
Bra självförtroende: inte just nu
Kysst någon: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: haha nej
Varit kär: ja!
Dumpat någon: ja
Stulit någonting: inget seriöst så
Lämnat landet: ja
Tuttat eld på nått: har jag väl
Gjort något olagligt: vem har inte?

Hur:
Svarar du i telefonen: - hej
Fördriver du tiden: skola, fotboll
Mycket pengar har du: så det räcker
Tjänar du pengar: studiebidrag
Ofta diskar du: aldrig
Ofta städar du: lite för sällan
Många stör du dig på: en del
Ofta träffar du din familj: lagom mycket

Tror du:
Att du kommer bli något: alla kommer ju bli något
På gud: ibland
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om dig: ja det tror jag
På ett liv efter detta: ja det gör jag
Att fiskar kan tänka: ja, det borde dom väl göra?
Att du kommer leva länge: såklart!

NÄR:
blev du kysst senast: min födelsedag
drack du alkohol senast: haha, min födelsedag
pussade du någon senast: i helgen, haha!!
kollade du tv senast: kollar på tv nu juuu
fick du ditt senaste sms: precis
åt du mat senast: en timme sen kanske
tränade du senast: i fredags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar