söndag 11 september 2011

I'm just a teenage dirtbag baby like you

vilken underbar helg jag haft. helt perfekt, nästan!
började med en match i fredags mot höllviken, alltid lika gött att vinna mot dom. sen efter matchen skyndade jag mig som F*N för att sen ta mig till billeberga, emmy och en kräftskiva. sjukt kul att träffa alla dom som var där, hade en sjukt bra kväll och kom hem runt två.
igår så tog jag det lugnt hela dagen tills klockan fyra. började göra vid mig för att sen vid sex ta mig till svalöv och emmely. runt sju körde hennes mamma oss till landskrona, träffade ett trettiotal personer och hade en överraskningsfest för isabella nilsson och jesper lernesjö. senare på kvällen rullade ännu mer folk in och det blev riktigt lyckat!!! tyvärr sluta det ganska tidigt för en mobil blev stulen.. men i alla fall, vid halv ett tiden kom elin och alice och hämta mig, vi tog då oss hem till elin där ett antal vänner var. fortsatte kvällen till sex då jag och alle somnade gott på hennes rum. sjukaste kvällen igår asså! om jag ska summera denna helgen med en låt så blir det Maraca - Mohombi! ASNICE!!!

idag har jag och alice kollat på våra kära vänner i bois p95, efter det så åkte jag hem till pappa och nu befinner jag mig i lomma hos mamma. chillar jag med mig själv, king

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar