torsdag 31 mars 2011

That's all I need

Död åt skånetrafiken, helt seriöst. När jag skulle åka till träningen så var tåget ersatt av buss, hell no att jag ska sitta på en buss hela vägen till malmö.. Den hade ändå varit framme lagom till slutet av träningen. Så gick hem till Filippa kollade oth, sen kom jag på den briljanta idéen att smsa min gamla tränare och fråga om jag fick träna med dom ikväll, det fick jag. Så i ösregn på en grusplan spendera jag denna torsdagkväll. Genomblöta gick jag och Filippa hem till henne igen efter, kolla ett avsnitt oth och drack te. Nu är jag hemma och ska hoppa i bingen nu. Fredag imorgon sen håller jag helg. Puss

1 kommentar:

  1. Oj, oj dyblöt efter träningen. Hoppas Du inte
    blir förkyld. Hur går det med kameran.
    Den var väl fin.

    SvaraRadera