tisdag 15 mars 2011

but it sure felt nice when he was holding my hand




tackar erik för lördagens bravader och ett tack till alla som var där.
spelade den tredje DM-matchen (den andra för flickor 16) i söndags, vann den med 9-2. hyffsat? haha
igår skulle jag egentligen tränat men fick en himla irriterande huvudvärk och åkte hem från skolan vid lunch. när jag kom hem fick jag reda på att mamma & erik skulle åka och kolla på vår nya lägenhet (som inte är helt klar än) och jag hade sedan länge bestämt mig för att inte följa med, men kunde inte motstå. och jag ångrar inte det minsta att jag följde med. gissa om jag längtar ännu mer nu? aaah

biffade här hemma nu ikväll. imorgon är det nationella i kemi, wiho eller inte..?
får hoppas att det går bra, slutar direkt efter det vid tio över tolv och då har jag gjort planer med alice sen på kvällen ska jag ta mig till malmö för att träna. match på torsdag, träning på fredag, match sen både lördag och söndag. helt okej? mer än okej! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar