fredag 17 februari 2012

i'm counting on you

det var ett tag sen.. mycket i skolan och tränar hela tiden känns det som. har varit riktigt trött senaste tiden och har inte alls orkat blogga. MEN nu är det äntligen loooov. behövligt. skojar inte så länge jag ska sova imorgon.
kicka i alla fall gång lovet med en träning sen mötte jag upp gamla fina vänner för laserdome, riktigt rolig kväll! är hemma nu och känns som att jag kommer somna vilken sekund som helst. imorgon är det i alla fall fifa kväll med bästa tjejerna. ha det bra, puss
lite bilder från senaste tiden
(förlåt farmor för att jag gör mina fula miner på bilderna, haha♥) 




3 kommentarer:

  1. ÄLSKAR DEJ TROTS DINA FULA MINER
    FARMOR

    SvaraRadera
  2. hej undrar vart du köpt dina Jeffrey campell skor,
    Otroligt snygga, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag har beställt mina på Nasty Gal! kram

      Radera