söndag 28 augusti 2011

Second chances they don't ever matter, people never change

har haft en grym vecka, trivs så jävla bra i min nya klass!!!! så himla skönt.
i lördags samlades mitt lag på malmö ip kvart i sju på morgonen för att då rulla iväg på en sex timmars bussresa till linköping och två matcher i flickallsvenskan. första matchen mot linköpings fc, vann med härliga 5-0! sen softilera vi på hotellet (hade en så fruktansvärt rolig kväll med världens grymaste brudar) och gick sen upp kvart över sju imorse, åt god hotell frukost sen rullade bussen till vår andra match för helgen, vann den med 4-0 över linköpings kenty dff! fruktansvärt viktiga sex poäng. åt sen på ikea sen hemåt. lite drygt att sitta i en buss i sex timmar. men sjukt värt. nu är jag tröööött så tänkte umgås lite med min familj sen sova. skönt att jag börjar halv tio imorgon.
hoppas ni haft en bra helg alla. chipooong


Bra killar man du hitta bakom varje hörn, sa gud. Sen tänkte han efter och gjorde jorden rund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar