söndag 22 maj 2011

I still say your name when I'm talking in sleep.

nämen hallåja, tänkte bara kika in och berätta om min otroligt grymma helg.
i fredags åkte jag och emmely till landskrona och träffa rasmus jesper och robin. hade sjukt roligt och trevligt där tills halv tolv då vi tog bussen till torp sen vidare till svalöv. sen fick vi för oss att cykla tillbaka till torp vilket vi gjorde och träffa några vänner. var där till fyra ungefär då vi cykla tillbaka till svalöv. trötta tjejer som somna i emmelys säng runt kvart i fem.
igår vid fyra tog vi oss till filippa, åt och sånt mysigt i väntan på ett tiotal vänner. kan säga att kvällen var riktigt bra även fast jag åkte till lund och sen vidare till lomma redan vid tio.
idag har jag spelat en femte match i flickallsvenskan, vann med 1-0 mot ett lag från stockholm. satt otroligt skönt med den vinsten!
nu kollar jag och mamma på big brother och inatt kommer jag sova gott känner jag på mig. godnatt ni fina
puss

en bild från gårdagens poker runda hos filippa. älskar så fult mitt hår ser ut när solen står på där. hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar